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Tieflader 3 Achse | Lowbed 3 Axle

Tieflader 3 Achse | Lowbed 3 Axle

Weitere Informationen erhalten Sie auf Anfrage
  • Produktinfo | Technische Daten

    Aufbau

    • Das Gestell wird mit einer Tauchschweißmaschine geschweißt
    • 20 mm x 150mm (ST 52.3 Qualität)
    • Unten und oben aus Flachstahl
    • 10mm ST 52.3 Nabelplatte
    • 4x Gestell mit 160-200 NPI Achsträger

     

    Achse

    • 3 Achswellen mit einer Kapazität von 12-14-16 Tonnen pro Achse
    • Luftfederung, Federstauung

    Bremsbacken und schwere Bremshebel passend gemäß TSE Richtlinien

     

    Bereifung:

    • 235/75R 17.5
    • 245/70R 17.5
    • 295/60R 22.5
    • 12R 22.5
    • 315/80R 22.5 Größen 12+1

     

     

    Elektrische Ausrüstung:

    • Geeignet gemäß SAE und TÜV Richtlinien
    • Elektrizität wird durch 7-poligen Stecker aus dem Fahrzeug zur Verfügung gestellt
    • Notwendige Verkehrshinweise und Lichter auf beiden Seiten.
    • Rücklichter, Bremslichter, Kennzeichenbeleuchtung, Anhängerreflektoren, und orangefarbene Warnleuchten an den Seiten

     

    Bremse:

    • 71/320/EWG Bremsanlage gemäß EG-Richtlinien
    • 4 Federbremskammern und 2 Betriebsbremskammern
    • RSS- das ein sicheres Fahrsystem gegen 2S/2M EBS und überrollen zur Verfügung stellt

     

    King Pin: 1. ) 2“ nach DIN 74080 oder 2.) 3,5 42 crM 04 nach DIN 74083 können verwendet werden.

     

    Farbe: nach Kundenwunsch

     

    Standardzubehör:

    • 2x7 Spreizlaschen ( 300+300mm)
    • 2x7 Ladebindering
    • 1x Werkzeugschrank
    • 2x Sicherheitsbügel
    • 1x Reifenset und Halter
    • 1x 60lt Kapazität Kunststoff Wassertank

     

     

    Allgemeines:

    • Tieflader Förderbreich-Pool Typ
    • EBS Bremsanlage
    • Europäische Achswelle Gruppe und alle Arten von Ausrüstungen
    • Aluminium Felgen
    • Feuerlöscher Schrank und Feuerlöscher Schlauch
    • Reifen Kennzeichnung nach Wunsch
    • RAL Farbcodes nach Wunsch

     

    TECHNICAL SPECIFICATIONS OF 3 AXLE LOWBED

     

    Rack

     

    • Low-Bed rack is welded by submerged welding machine from 20 mm x 150 mm (ST 52.3 A Quality) bottom and top flat steel and 10 mm ST 52.3 hub plate. It has “I” section and also has 4 pieces
    • Rack is supported with 160-200 NPI axle beams that crosses rack

     

     

    LOADING AND UNLOADING SYSTEM

    • Proofed and sealed manhole cap for every cell divider
    • 3” in diameter pipes that connects every cell divider to valve box
    • Independent natural unloading system with 3” in diameter spherical valves

     

    RACK

    • Strengthened “I” section centre members are welded automatically by submerged welding machine. They are welded between 120/12 mm bottom or top flat steel and 5 mm hub plate
    • These racks are supported by binding with axle beams against being twisted with each other


     

    AXLE SHAFT

    • 3 axle shafts with the capacity of 12-14-16 tons, are used
    • With Air suspension, Stowage spring, Bogie suspension
    • There are brake shoes and heavy brake levers suitable for TSE norms

     

     

    SUSPENSION

    • Parabolic double deck Z springs, Stowage springs, bogie suspension

     

    ELEVATING FRONT AXLE SHAFT

    • Remote operated elevating system for front axle shaft in cabin

     

    TIRES AND RIMS

    • 235/75 R 17.5
    • 245/70 R 17.5
    • 295/60 R 22.5
    • 12 R 22.5
    • 315/80 R 22.5 sizes 12+1 tires are used

     

     

    ELECTRICAL EQUIPMENT

    • It is suitable for SAE standards and Tüv regulations
    • Electricity is provided by 7 pin plug from vehicle
    • There are necessary traffic advisory and stoplights on both sides
    • There are back lights, brake lights, license plate lamps, trailer reflectors and orange colored warning lights on the sides

     

    BRAKE EQUIPMENT

    • 71/320/ewg ff brake system according to EC standards
    • Automatic slacks, 2 spring brake chambers and 4 service brake chambers
    • RSS that provides safe driving system against 2S / 2M ABS and rollover (Balance Control System)
    • Air leaks in trailer are blocked by Sweden patented Ruffels union system

     

    KING-PIN

    Steel king-pin which is 2” according to DIN 74080 standards and 3½” 42 CRMO4 according to DIN 74083 standards are used

     

    CONVEYOR LEGS

    • On the front: 24 tons mechanical trailer legs
    • On the behind: Manuel support legs

     

    BACK ACCESS RAMP

    • Back legs with Air-Hydraulic piston, are manufactured from NPU with 160

     

    FLOOR

    • Sides; diamond embossed plate and solid floor on tires

     

    PAINT

    Rack and superstructure are painted in paint drying oven by Washing + Sanding + 2+1 coat Acrylic Paint

     

    COLOR

    It will be specified according to customer request

     

     

    STANDARD ACCESSORIES

    • 2 x 7 expanding brackets (300+300 mm)
    • §  2 x 7 Load binding ring
    • §  1 x tool closet (under suspension beam)
    • §  2 x Bike safety bar
    • §  1 x Tire weld and holder
    • §  1 x 60 lt capacity plastic water tank

     

    OPTIONAL SPECIFICATIONS

    • Low bed conveying area pool type
    • EBS brake system
    • European axle shaft group and all kind of equipments
    • Aluminum rims
    • Double spare tire conveyor
    • Fire extinguisher closet and fire extinguisher tube
    • Tire mark according to request
    • RAL color codes according to request

     

     

    Price on request

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